Ediția britanică a Huffington Post a preluat campania gândul și GMP Advertising„Why don”t you come over”, prin care englezii sunt chemați să vadă care sunt bogățiile României și de ce este țara noastră mai bună decât a lor.
Miercuri, canalul public de televiziune britanic Channel 4 a preluat campania gândul, scriind că „ziarul Gândul a dat replica, lansând propria campanie prin care să îi aducă pe britanici în România. (…) Berea este mai ieftină, femeile noastre sunt mai fierbinți și nici nu l-am fotografiat dezbrăcat pe Harry – România lovește cu haz împotriva presupusei campanii britanice”.
Huffington Post Marea Britanie a preluat afișul cu mesajul „Jumătate dintre femeile noastre arată precum Kate, cealaltă jumătate – ca Pippa” și a afișat o fotografie cu cele două surori Middleton.
„Iată două fete din România. De fapt, s-ar putea să fie Pippa și Kate. Nu ne putem da seama”, comentează Huffington Post cu umor.
Huffington Post precizează că gândul a pornit „Why don”t you come over” ca urmare a discuțiilor de la nivelul guvernul britanic despre o eventuală campanie în Anglia pentru descurajarea românilor și bulgarilor care vor să emigreze în Marea Britanie. „În mod clar, mândria națională (n.r. a românilor) a fost zguduită de sugestia că românii se vor înghesui în Marea Britanie după relaxarea imigrărilor”, scrie Huffington Post.
Citește și CHANNEL 4, unul dintre cele mai importante posturi TV din Anglia, preia campania GÂNDUL „WHY DON’T YOU COME OVER?”. Ce spune ambasadorul României
Britanicii publică mai multe afișe din campania gândul, inclusiv cele care fac referire la prințul Charles sau la TopGear. Comentatorii de pe Huffington Post apreciază campania, spunând că este amuzantă și i-a făcut să râdă.